Klacht DHL Express: Pakket zoek en onbekend bij DHL ondanks mijn track en trace nummer

Klachtnummer
# 453237
Gebruiker
mvdk47
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een pakje verstuurd met DHL. De ontvanger heeft het niet ontvangen.
Mijn track & trace nummer dat ik per mail ontvangen heb geeft aan dat het bij de buren is bezorgd, maar als nummer van de buren is ingevuld HETZELFDE nummer als geadresseerde.
Toch navraag bij alle buren gedaan, niemand heeft iets ontvangen.
Er lag ook geen kaartje van DHL in de bus.
Klantenservice gebeld , krijg geen medewerker aan de lijn, en mijn track&tracenummer blijkt ineens onbekend en dus kunnen ze mij niet helpen, dit alles per computer gehoord.
Ik kan dus geen kant meer op, ook niet via DHL site
Wie weet een tel.nr. waarmee ik DHL kan bereiken en een echte levende medewerker aan de telefoon kan krijgen die ook nog iets van deze zaken afweet.
Bedankt alvast

De oplossing

Mij persoonlijk te woord staan, mijn pakje traceren en op het goede adres bezorgen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen