Opgelost door DHL Express: Pakket zoek na aflevering bij buren.

content Opgelost
Rickkemans

Pakket bij buren afgeleverd echter is daar niet ontvangen en ook directe buren niet.

Pakket traceren.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Voor uw adres zie ik geen recente zending in ons systeem staan waarop het kaartje dat u ontving betrekking kan hebben. Verwachtte u een pakket? Zo niet, dan is het kaartje vermoedelijk op het verkeerde adres bezorgd en kunt u dit negeren. Verwachtte u wel een pakket, dan ontvang ik van graag het track en trace-nummer dat u kreeg toen het pakket werd verstuurd.

Harald
    Webcare DHL Parcel
    Rickkemans
    Gdm, ik verwacht iets waarvan ik dacht dat het NL zou komen maar bleek China te zijn. 29 april besteld maar nog niet aangekomen Ik heb geen t&t. Alleen dat nummer van bezorgkaartje. Moet van Grandado zijn.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie.

De code op het kaartje is al lang verlopen en is sowieso niet bedoeld voor het achteraf traceren van pakketten. Voor dat laatste is de track & trace-code bedoeld, die de verzender u hoort te doen toekomen op het moment dat zij uw pakket versturen.

Zoals ik al aangaf, is er door ons geen pakket bij uw adres aangeboden waarop dit kaartje betrekking kan hebben. Het kan dan ook niet anders of dit kaartje was niet voor uw adres bedoeld. Nogmaals mijn excuses voor de verwarring.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Rickkemans
Er is geen pakket voor mij onderweg. Ik heb geen t&t dus dan weet ik het ook niet.

Ook een klacht indienen over DHL Express?