Klacht DHL Express: pakket zoek

Klachtnummer
# 99365
Gebruiker
Douwesieben
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Track en trace ontvangen, maar ons pakket komt niet verder dan het sorteercentrum....Klacht gestuurd, en volgens DHL opgelost ! Nee dus, ze kunnen gewoon niks meer voor ons doen!!!! Klacht wordt gewoon gesloten, omdat de verzender info moet geven, dus daar zijn we van afhankelijk. Pakje weg, geld weg....

De oplossing

pakket bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Douwe,
    Wat naar dat uw zending nog niet bij u geleverd is. Ik zie inderdaad dat uw pakket voor het laatst op de 19e is gescand. Helaas is de reden van de vertraging niet duidelijk.
    De verzender kan een onderzoek voor u aanvragen. Ik kan me voorstellen dat dit omslachtig voor u lijkt maar u kunt het als volgt zien: U koopt een product bij de verzender en kan dus de verzender in gebreke stellen als het gekochte product niet wordt geleverd. De verzender betaald op zijn beurt ons voor de verzending en kan ons dus aansprakelijk stellen voor het kwijtmaken van de zending. Op aanvraag van de verzender zullen wij vervolgens een onderzoek starten.
    Als het pakket getraceerd wordt zal het alsnog bij u worden geleverd. Mocht de zending in het ergste geval niet meer te traceren zijn dan kan de verzender het pakket en de verzendkosten bij ons claimen en u schadeloos stellen. Ik raad u dus aan om de verzender hierover te contacteren.
    Mijn oprechte excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    David

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen