Opgelost door DHL Express: Pakket zogenaamd bezorgt echter heb ik niets ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 461588
Gebruiker
J.G.N
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelde artikel is zogenaamd bezorgt om 13:55. Echter niet op mijn adres. Zojuist ben ik langs geweest bij meerdere buren, ook hier is mijn pakket niet afgeleverd. Ik was overigens gewoon thuis. Er is nooit aangebeld.

graag contact opnemen met de betreffende bezorger om na te gaan waar mijn pakket door hem/haar dan wel is afgeleverd, deze door hem/haar daar weer op te halen om vervolgens vandaag nog op het juiste adres af te leveren.

De oplossing

Mijn pakket alsnog op mijn adres afleveren (zoals vermeld staat op de bon). Bel de chauffeur maar zodat hij/zij na kan gaan waar mijn pakket is afgeleverd deze vervolgens op het verkeerde adres op kan halen om vervolgens vandaag nog alsnog bij mij af te leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u hier vandaag al contact over heeft gehad, en we zijn dit aan het onderzoeken. Hopelijk is er spoedig meer duidelijkheid. Voor nu kan ik alleen vragen om dit nog even af te wachten, en om ook bij uw buren navraag te doen of één van hen het voor u aangenomen heeft.

    Met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.G.N
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bezorger belde zojuist aan met de mededeling dat hij mijn pakket gisteren waarschijnlijk per ongeluk een straat verder heeft afgeleverd (de straatnamen lijken nml op elkaar). Hij is dit vervolgens zelf gaan navragen en heeft nu dus alsnog mijn pakket kunnen afleveren bij mij. Ben natuur heel tevreden over hoe de bezorger dit heeft opgelost. Dank hiervoor.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen