Klacht DHL Express: Pakket zogenaamd steeds onderweg maar wordt niet afgeleverd

Isabelle

Op maandag 22 augustus kreeg ik van de verzender een bericht van verzending met een track&trace voor mijn pakket.
Op 23 augustus zou het pakketje worden aangeboden, toen was er een sorteerfout en zou het langer duren.
Op 24 augustus stond er weer dat het pakket op die dag zou worden aangeboden, om 15.20 uur zou het bezorgd zijn echter was er niets bezorgd en had ik ook geen briefje over bezorging bij buren ontvangen.
25 augustus stond er ineens weer dat het pakketje aangeboden zou worden, ik zit dus thuis te wachten om nu net te zien dat het pakket weer niet komt, 'door overmacht'. Het zou de eerstvolgende bezorgdag opnieuw worden aangeboden.
26 augustus was de bezorger zogenaamd met mijn pakket onderweg. Volgens de track&trace was ik niet thuis. Ik was echter wel thuis, heb ook geen briefje in de bus.

Ik wil dat mijn pakketje afgeleverd wordt. Wat voor zin heeft een track&trace als er niets van klopt??

DHL Express
    Goedemiddag Isabelle,

Wat een vervelend lang verloop zie ik bij deze zending. Ik kan me uw klacht op deze pagina goed voorstellen. Op dit moment is de planning dat vanavond tussen 18:00 - 21:00 uur de bezorger het pakket komt aanbieden. Ik wil u voor de afgelopen bezorgdagen en het niet afleveren mijn excuses aanbieden. Het feit dat er geen kaartjes zijn achtergelaten bij niet geslaagde afleverpogingen heb ik aan de depothouder gemeld. Hij zal dit met de desbetreffende bezorger bespreken en passende maatregelen nemen om dit in de toekomst te voorkomen.
    Nogmaals mijn excuses en dank u wel voor de melding.

Raffaele
    DHL Parcel Webcare