Opgelost door DHL Express: Pakket zonder toestemming voor de deur neergezet ´s avonds laat

content Opgelost
Gebruiker1630844125

Het is de 2e keer in een week dat DHL zonder mijn toestemming mijn pakket neerzet voor mijn voordeur en niet aanbelt terwijl we gewoon thuis zijn. Het pakket werd 22.33 uur geleverd, mijn man was thuis, ik lag op bed waardoor ik de mail dat mijn pakket er is gemist heb en deze vanmorgen volledig natgeregend aantrof.

Graag excuses en de bezorger aanspreken op zijn gedrag en hem laten weten dat hij gewoon moet aanbellen en niet zonder toestemming een pakket voor iemands deur mag achterlaten.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat het pakket onbeheerd is achtergelaten door de bezorger. Dat is absoluut niet de bedoeling.

Ik heb hier direct een klacht voor aangemaakt en dit doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger, zodat dit opgepakt zal worden.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Marissa
    DHL Parcel E-care

Gebruiker1630844125
DHL reageerde snel met excuses en beloofde de klacht door te zetten naar de desbetreffende bezorger.

Ook een klacht indienen over DHL Express?