Opgelost door DHL Express: Pakketbezorger vertikte het naar mijn voordeur te komen…..

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 180256
Gebruiker
HJB
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik woon in een appartementencomplex in het centrum van Arnhem. De bezorgster van DHL belt aan en vraagt mij meteen of ik beneden wil komen het pakketje op te halen.
Ik ben alleen thuis en heb een klein kind. Ik geef over de intercom aan dat ik liever heb dat ze naar boven komt (op een zeer vriendelijke toon). De bezorgster draait zich vervolgens om en zegt nog in de intercom: DAN NIET !! en gaat weg. Ik roep nog via de intercom dat ik er nog aan kom… Ze loopt gewoon door.
Ik heb mijn kind alleen moeten laten en ben zo snel mogelijk naar beneden gegaan (eerst nog een aantal etages met de lift) en heb haar een eind verder aangesproken en aangegeven dat ik niet tevreden ben over haar handelswijze. “U wilde niet naar beneden komen en dien maar een klacht in". Wat een belachelijke service en brutaal. Ik heb doordat mevrouw te beroerd is om het pakketje (via lift) aan mijn deur te bezorgen mijn kind alleen moeten laten. En dan ook nog een brutale mond

De oplossing

Excuses van DHL en een pittig functioneringsgesprek met de bezorgster.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste,

    Ten eerste mijn oprechte excuses voor het gedrag van de bezorgster. Het is zeker niet de bedoeling dat ze zo tegen u tekeer gaat.
    De bezorgster is verplicht (mits de lift in werking is) om naar u toe te komen.
    Het moet zeker niet zo zijn dat u, uw kind alleen moet laten om uw zending in ontvangst te kunnen nemen.

    Ik heb hier direct een melding van gemaakt bij haar leidinggevende. Ik ga ervanuit dat het in de toekomst niet meer voorkomt en u rustig aan uw deur kunt wachten tot de bezorgster bij u komt.

    Nogmaals mijn oprechte excuses voor al het ongemakt omtrent de levering van uw pakket.

    Met vriendelijke groet,
    Carola
    DHL klantenservice.
  2. Auteur
    HJB
    Datum
    Prima afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HJB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen