Klacht DHL Express: Pakketje afgeleverd maar mist een briefje in de brievenbus

Klachtnummer
# 282681
Gebruiker
Ling123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op maandag 27 november 2017 verwachtte ik een pakketje tussen 18:00-19:00. Ik zat de hele dag thuis en er werd niet bij mij aangebeld. Tot mijn grote verbazing kijk ik rond 21:00 en minn pakketje was in ontvangst genomen. In mijn brievenbus zit geen briefje! Ik zit in een gebouw van 7 etages, moet ik nou serieus elke buurman/vrouw af gaan om te vragen wie mijn pakketje heeft? Ik vind dit echt niet klantvriendelijk. Bovendien komt de telnr. dat in de mail staat niet overeen met mijn telnr. Ik heb tot nu tow mijn pakketje nog steeds niet! En niet al mijn buren reageren op mijn vraag. Ik wil een klacht indienen maar kan nergens terug vinden waar het kan. En het zou prettig zijn als er in de 'live-status' wordt vermeld bij welke buren mijn pakketje is afgegeven.

De oplossing

Ik wil weten wie mijn pakketje heeft. Graag volgende keer proberen aan te bellen bij mij en anders een briefje achter laten in de brievenbus.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goede middag,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u geen pakket ontvangen heeft ondanks de 'bezorgd' melding via track & trace. Ik wil u dan ook adviseren om hier een melding van te maken bij de verzender van uw pakket. die kan namelijk een onderzoek laten opstarten bij DHL en de gegvens vertsrekken die hiervoor benodigs zijn. In ieder geval mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen