Klacht DHL Express: Pakketje al bij jullie of niet?

Zonneoog82

Heb een pakketje besteld via Amazon.de. na lang zoeken eindelijk de perfecte schoenen voor mijn bruiloft gevonden. Alleen moesten ze uit China komen. Geen probleem zouden op tijd in Nederland aankomen.

De track and trace van Amazon heb ik na lang zoeken gevonden en op hun website staat dat DHL de traceergegevens al op 3 juni had gekregen. Maar nog geen pakketje. Zodra het pakketje bij hun was zou het geleverd worden. Volgens de website van Amazon heeft DHL mijn pakketje afgelopen dinsdag binnen gekregen. Volgens de dame aan de telefoon van DHL zou het pakketje eerst al bij mij zijn afgeleverd, toen bij een servicepunt afgeleverd in Friesland terwijl ik in Noord- Holland woon en toen moest ik maar contact opnemen met de webshop.
Dat heb ik gedaan en die geven aan dat het pakket toch echt al in Nederland is en al langs de douane.
DHL komt mijn pakketje nog?

Ik wil dolgraag mijn pakketje hebben. Mijn bruidsschoenen zitten erin en ik wil ze graag nog even inlopen.

DHL Express

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dan dat de inhoud van het pakket uiteraard van groot belang voor u is. Vreemd dat u zulke verschillende antwoorden kreeg aan de telefoon. Al helemaal omdat ik deze informatie zelf niet terug zie. Ik zie in ons systeem alleen een vooraanmelding, maar nog niet het fysieke pakket. Amazon gaf dus aan dat wij het pakket al zouden moeten hebben, begrijp ik. Ik adviseer je contact op te nemen met Amazon, daar aan te geven dat dit in ons systeem niet te zien is. Zij kunnen dan nu het beste contact met opnemen met DHL om een onderzoek aan te vragen. Dat kan alleen de verzender doen.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Zonneoog82
Zoals ik in de klacht al had beschreven heb ik al contact gehad met Amazon. Omdat het een pakketje uit China betreft en ik niet zo goed Chinees kan heb ik het via Amazon gevraagd. Die blijven volhouden dat op 11 juni het pakketje door de douane is gekomen en op 11 juni om 10:00 uur bij de locale vervoersmaatschappij in Amsterdam heeft afgeleverd. Maar ik begrijp dat jullie nog geen fysiek pakket hebben. Ik ben nog wel even bereid om te wachten al moet het natuurlijk niet te lang gaan duren. Ik ga er dan ook vanuit dat DHL mijn pakketje komt brengen zodra ze het in handen hebben.

Ook een klacht indienen over DHL Express?