Klacht DHL Express: pakketje bij afhaalpunt gedumpt zonder bij mij aan de deur te zijn geweest

D.L.A. Visser -vd Breevaart

Mijn pakketje is bij het afhaalpunt gedumpt zonder bij mij aan de deur te zijn geweest.DHL Het afhaalpunt is niet in de buurt dus kan ik er weer op uit.

Graag zou ik mijn pakketje alsnog thuisbezorgd willen hebben

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat er geen bezorgpoging bij uw is geweest. Ik heb dit voor u nagekeken en kan helaas niet zien waar het dan is misgelopen met de bezorging. Ik zal dan ook een klacht aanmaken zodat dit word besproken met de bezorger. Uw pakket is inmiddels al wel bezorgd bij het servicepunt en ik kan er niet voor zorgen dat deze nog op adres word aangeboden. Mocht u net pakket niet binnen 5 werkdagen ophalen dan zal deze automatisch retour afzender gaan. Mijn excuses voor het ongemak en voor de onterechte niet thuis melding.

Ashna
    DHL E-care Customer Service

We zijn benieuwd wat je van onze klantenservice vindt. Je kan je mening geven met behulp van de volgende link: https://dhl.mopinion.com/survey/public/take-survey/3781493e6a76bd1b3dee5bd73f5a7beaa3d486b6
    Alvast bedankt voor de moeite!

Ook een klacht indienen over DHL Express?