Klacht DHL Express: Pakketje bij buren zonder bij mij aan de deur te zijn geweest.

Marie90

Ik zit netjes om 14.00 klaar, omdat ze vanaf dat moment langs kunnen komen met mijn pakketjes.

DING-DONG, DE BEL!! Om 15.00 uur komt Post NL aan de deur. Mooi, nu nog wachten op het tweede pakketje.

Niet veel later hoor ik een bus aankomen, sta alvast op om te kijken of het die van DHL is, - en dat is ie - maar hij rijdt door.... vreemd, ik dacht nog: misschien is het pakketje vertraagd en komt het morgen....

Word ik gebeld door mijn man, of ik niet thuis was? Hij kreeg een mailtje dat het pakketje van DHL bij de buren ligt, een paar huizen terug, dus niet eens bij onze directe buren.... Hoe dan? Er is NIET aangebeld, geklopt, of wat dan ook!

Dit is helaas niet de eerste keer, en het ligt er ook sterk aan wie de bezorger is, helaas. Het was totaal niet nodig om mijn "buren" lastig te vallen. En dan ook nog niet eens een briefje in de bus! Voor hetzelfde geld zit je dagen op je pakketje te wachten door een incompetente bezorger, en je net niet op tijd je mail checkt. Erg slecht dit, en ontzettend lui ook.

Ohja, er is ook nog voor getekend.... door wie dan? (Zie foto)
Ik heb geen poot om op te staan als het kwijt zou zijn, er is immers voor getekend.

Bezorgers duidelijk maken dat ze niet zo maar wat kunnen doen. Ik blijf speciaal thuis zodat zij hun werk kunnen doen, dan moeten ze hun werk ook daadwerkelijk doen en niet alleen maar zorgen dat ze hun quotum hebben gehaald voor de centen.

DHL Express
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Goed dat u dit aangeeft! Uiteraard weet ik niet hoe het ter plekke exact verlopen is maar dit klinkt zeker niet als de bedoeling. Ik heb er dan ook direct melding van gemaakt bij de leidinggevende van de betreffende koerier. Deze zal hier op worden aangesproken. Mijn excuses hiervoor. Betreft de handtekening is één van onze maatregelen om de hygiene te waarborgen in deze tijden dat de ontvanger niet meer zelf tekent voor ontvangst.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?