Klacht DHL Express: PAKKETJE bij DHL van V&D maar leveren niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 148224
Gebruiker
Liliane
Datum
4 reacties

Details

De klacht

22 december is er een pakketje vanuit 'V&D verstuurd en bij DHL aangekomen . Ik heb track en tracé nummer maar zij hebben dit nog steeds niet geleverd. Met klantenservice gebeld van DHL de geven toe dat de fout daar ligt. Maar V & D moet iets doen
. Nou dan ken je verhaal. Maar de fout ligt bij DHL niet bij V&D.
Wat kan ik doen om DHL aansprakelijk te maken?

De oplossing

Bezorgen van pakketje of vergoeding.

4 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Liliane,

    Helaas is er een probleem ontstaan met deze zending waardoor deze niet uitgeleverd kan worden.

    De verzender van het pakket blijft de rechthebbende partij tot het pakket in goede orde is afgeleverd. Het is dan ook uitsluitend de verzender die hier een onderzoek voor kan starten. Dat deze verzender failliet is gegaan verandert hier niets aan. Het is nu namelijk de bewindvoerder die de rechten heeft overgenomen.

    Ik vind het erg jammer dat ik u niet verder kan helpen, maar helaas moet ik u toch verwijzen naar de bewindvoerder.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Vriendelijke groet,
    Desiree
  2. Auteur
    Liliane
    Datum
    Het pakketje is mijn eigendom het is Door mij betaald. Ik heb bevestiging dat dit bij DHL is. Dus ik ga het zonodig zelf ophalen in Beringe waar dit pakketje moet zijn. Ik zou anders ook willen weten wat u met het niet geleverde pakketje doet, aangezien dit niet u eigendom is. Hier is duidelijk sprake van onwil. Ik hoop spoedig een betere actief uwerzijds.
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Liliane,

    U heeft betaald aan V&D, niet aan DHL. Het bedrijf V&D heeft betaald aan DHL. Daarmee is de V&D de rechthebbende partij ten opzicht van DHL en bent u de rechthebbende partij ten opzichte van V&D. U heeft zelf geen rechten ten opzichte van DHL.

    De bewindvoerder van V&D kan dit verder voor u oppakken. Helaas is er niets dat wij voor u als ontvanger kunnen doen. Ik kan begrijpen dat dit een teleurstellende conclusie is, maar helaas kan ik het niet anders voor u maken. Dit is hoe de Nederlandse consumentenwetgeving werkt.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Vriendelijke groet,
    Desiree
  4. Auteur
    Liliane
    Datum
    Absoluut niet klantvriendelijk en niet gewillig o. Naar een oplossing te zoeken

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Liliane
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?