Opgelost door DHL Express: Pakketje half in de brievenbus proppen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 186542
Gebruiker
Ronaldde graaf
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste DHL
Vandaag 21-09-2016 werd er een pakketje bij ons half in de brievenbus gepropt,
Terwijl het er niet in paste.
Dus heb ik de chauffeur aangesproken of hij de volgende keer aan wil bellen,als het pakketje niet in de brievenbus past.
Want het pakketje zat dus half in de brieven bus en de andere helft stak naar buiten.
Iedere gek had het pakketje mee kunnen nemen!!!!!
Groeten Rw de Graaf

De oplossing

Dat jullie het personeel meegeven dat als iets niet in de brievenbus past,aanbellen.
Het is tenslotte minder werk als een pakketje proberen erin te proppen.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste meneer de Graaf,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Uit het nakijken van de pakketten geleverd aan uw adres, zie ik dat het pakket dat gisteren bij u afgeleverd werd inderdaad niet als brievenbuspakket verzonden was, en dus alleen direct door de brievenbus gedaan mocht worden als het hier "ruimschoots" door past. De manier waarop dit ging, en dan ook nog het feit dat de bezorger niet eerst bij u of buren aanbelde, betekent inderdaad dat de bezorger dit gewoon niet zo had moeten aanpakken.

    Met de door u doorgegeven gegevens heb ik kunnen achterhalen om welke bezorger het moet gaan, ik zal uw melding doorgeven aan de lokale leidinggevende, zodat deze de bezorger hier minstens op aan zal spreken. Mijn excuses voor het ongemak, ik ben het geheel met u eens dat dit geen juiste manier van leveren is.

    Met vriendelijke groeten,
    Maarten
    DHL Parcel Webcare & klantenservice.
  2. Auteur
    Ronaldde graaf
    Datum
    Beste Maarten bedankt voor u reactie,
    Goede oplossing zo.
    Groeten Ronald

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ronaldde graaf
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen