Opgelost door DHL Express: Pakketje in kliko gedumpt.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 371100
Gebruiker
EvaAmersfoort
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij thuiskomst tref ik een bezorger-gemistbriefje aan. In plaats van dat mijn pakketje is afgeleverd op een dhl-punt in de buurt, staat er dat mijn pakketje in de kliko ligt. De kliko!!! Ik heb de volledige kliko moeten omkeren om t pakketje te kunnen pakken. Ze weten niet eens wat erin zit. Ik betaal extra voor de bezorging en dan nemen ze niet de moeite om het pakketje fatsoenlijk af te leveren? Sorry maar dit vind ik echt schandalig.

De oplossing

Natrekken welke chauffeur dit heeft gedaan en hem op z'n minst hierop aanspreken.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht. Dit is zeker niet de bedoeling uiteraard! Mijn oprechte excuses. Ik heb er direct melding van gemaakt bij de leidinggevende van de betreffende koerier. Deze zal hier dan ook op worden aangesproken. U kunt er vanuit gaan dat wij hier serieus mee om gaan.

    Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EvaAmersfoort
Datum
Uiteindelijke oplossing
Chauffeur wordt aangesproken.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?