Opgelost door DHL Express: Pakketje in papiercontainer gedumpt

sad Opgelost
Yorick

Kent u dat, dat je iets weg wil gooien in de papiercontainer en je oog dan héél toevallig op iets van plastic valt. Dat is raar, plastic in de papiercontainer. Blijkt dit een pakketje te zijn wat door de DHL bezorger in de container is gelegd. Geen briefje of iets.

Ik weet dat DHL een Amerikaans bedrijf is, maar dit betekent niet dat hier Amerikaanse praktijken ook gewaardeerd worden. In Nederland betekent een pakketje afleveren dat deze aan de bewoner overhandigd moet worden ipv ergens op het perceel achter te laten, maar pakket bezorgers schijnen dit concept niet te kunnen of willen snappen. Bij zowel DHL als concullega PostNL komt dit structureel voor.

Dat de bezorger eindelijk eens gedwongen worden om werk te doen op de manier waarop ze dit behoren te doen!!!

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Dat is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor. Ik heb er direct melding van gemaakt bij de leidinggevende van de betreffende koerier. Deze zal hier dan ook op worden aangesproken.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Yorick
Persoon is er volgens DHL op aangesproken. Eerst zien, dan geloven.

Ook een klacht indienen over DHL Express?