Opgelost door DHL Express: Pakketje kwijt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 454781
Gebruiker
Gioia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje met code LY119228185DE staat vast op "processed at delivery terminal, NLAMSAm NL'. Er staat ook "attempted delivry' op zondag 14 juni om 22u s'avonds, ik was toen thuis en mijn huisgenoten ook. Niemand heeft aangebeld en er is ook geen briefje achtergelaten met waar het pakketje heen gebracht zou zijn.

De oplossing

Ik zou graag willen weten waar mijn pakketje nu is zodat ik het op kan halen, of of het nog wordt afgeleverd bij mij thuis.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik zie dat de zending is overgedragen aan PostNL. Deze zouden het pakket hebben geleverd, dit kan u zien via https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/LY119228185DE/NL/3572BH. Als u niks heeft ontvangen, kan u het beste contact opnemen met PostNL.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gioia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen