Klacht DHL Express: Pakketje misrouted

Klachtnummer
# 198778
Gebruiker
Obimichels
Datum
0 reacties

Details

De klacht

al vanaf 8 uur vanochtend is het pakketje misrouted. er staat ook al de heletijd dat hij gister 1 december geleverd had moeten worden tis nu onderhand 2 dec en ik heb eigenlijk weinig info over wanneer hij nu gaat binnenkomen. had hem graag vandaag gehad voor t weekend.
groetjes, obi

De oplossing

graag informatie over wanneer het pakketje binnenkomt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen