Opgelost door DHL Express: Pakketje niet aangekomen maar via dhl staat dat het geleverd is.

linda

15-05 zou er een pakketje komen van Stylepit met DHL.
Op track & trace stond er dat deze bezorgd zou worden tussen 2 en 6.
Ik heb tot 11 's avonds gewacht en zie op de status, dat de bezorger is geweest, maar ontvanger niet aanwezig is. Geen briefje.
Ik heb een mail geschreven, maar er wordt niet op gereageerd. Ook gebeld voor 1 euro per gesprek ( diezelfde middag ) en zij antwoordden met: dan komt het morgen, of maandag.
16 -05: de hele dag gewacht. Tot 1 uur leveren zij, maar ben voor de zekerheid tot 6 uur thuis gebleven. Niemand van DHL is gekomen.
Klantenservice gesloten. Op zondag zie ik opeens staan: pakket is geleverd bij ontvanger op 16-05 om 3 uur. Maar niets gehad !
Weer een mail gestuurd: geen reactie. Vandaag gebeld, naar een medewerkster die geiiriteerd is over het feit dat ik de vraag stel : waar is mijn pakketje ? Als reden gaf ze : het pakketje gaat in Duitsland via DHL, daarna kiezen ze hun eigen transportbedrijf.
Ik weet niet wat te doen.
Marielle

Ik wil waar ik betaald voor heb ook ontvangen.
En dat DHL beter met hun pakketten en ontvangers omgaan.

DHL Express
    Beste Marielle,Wat ontzettend naar hoe dit gelopen is. En dan op het einde te moeten lezen dat het pakket afgeleverd is maar u het niet ontvangen heeft. De informatie die wij als afleveradres hebben gekregen van de verzender is op zijn minst slecht te noemen. De zending is gericht aan postcode 1053-C en daarna gewijzigd naar 1053**. In beide gevallen is als huisnummer opgegeven: 186 186 186
    Hier schort nogal wat aan en ik raad u in dit geval dan ook aan om contact op te nemen met de verzender om hem een onderzoek op te laten starten bij DHL. Middels dat onderzoek zullen wij via de bezorger kunnen achterhalen waar de zending dan is afgegeven. Ik vertrouw erop snel van de verzender een opdracht tot onderzoek te ontvangen zodat we snel antwoord hebben waar de zending is gebleven.Met vriendelijke groet,
    Raffaele
    linda
    Heb ook de verzender gesproken en deze begrijpt het ook niet.
    De verzender gaat nu ook een onderzoek in stellen naar DHL.
    Ik wil graag de verdere gang van zaken weten en vooral: waar is mijn pakketje ?
    Misschien is per ongeluk het huisnummer meerdere keren opgeschreven, ter bevestiging, net als met een emailadres, maar iedereen begrijpt dat een huisnummer niet 9 getallen bevat. hoogstens 3 cijfers . Op postcode en naam heb je het adres.
    Ik hoop het pakketje nog te krijgen.
    DHL Express
    Goedemiddag Marielle,Fijn dat de verzender een onderzoek instelt. Alleen op basis van een onderzoek kunnen we achterhalen waar de zending is. Volgens de scan gegevens is het pakket afgegeven aan het adres 1053** 186 186 186
    Aangezien de letters van de postcode ontbreken, kunnen wij niet zeggen waar de bezorger het achtergelaten heeft, dat moet onderzocht worden. Het onderzoek is opgestart door de verzender en daaraan zullen wij informeren wat het verloop van het onderzoek is. De verzender zal op zijn beurt u kunnen informeren over het verloop van het onderzoek. Om deze reden wil ik u dan ook vragen of de klacht op deze website gesloten mag worden. Uw klacht heeft tot het onderzoek geleid en daaruit zal het pakket naar voren moeten komen. Inhoudelijk kan ik u ook niet informeren over het onderzoek.
    Ik hoor graag van u.Met vriendelijke groet,
    Raffaele
    we wachten dus af.

linda

Ook een klacht indienen over DHL Express?