Opgelost door DHL Express: pakketje niet bezorgd, geen reactie klacht

Hallo,

4 april is er door mijn verkoper een pakketje aangeboden bij DHL, dezelfde dag door bezorger opgehaald en gebracht naar het sorteercentrum, sindsdien is tot vandaag 10 april nog geen pakketje bezorgd en bij de status nog steeds op weg naar het sorteercentrum, gisteren per mail bij DHL klacht ingediend, kreeg bericht dat er binnen 24 uur antwoord zou komen, daarna niks meer gehoord, ik heb het pakje (de inhoud) nodig, ik begrijp niet dat je maar niks hoort. statuscode van het pakje is 3SDFY189946576

m.vr.gr. Paul van Gent.

Dat het pakketje bezorgd wordt.

DHL Express
    Geachte Vangent,Heel erg bedankt voor uw reactie via deze site.Wij, DHL Express, kunnen helaas geen klachten voor DHLFORYOU.NL in behandeling nemen. Wij kunnen enkel contact met DHLFORYOU.NL opnemen en vragen om ons te adviseren. Wij zullen om deze reden contact opnemen met DHLFORYOU.NL en vragen waarom uw zending na 4 april niet meer is gescand. Onze oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    vangent
    Hallo,Bedankt voor uw reactie, ik wist niet dat DHL verschillende afdelingen hadden, maar ik zou in dit stadium het prettig vinden dat u dat verder afhandelde zoals u voorstelde m.vr.gr. Paul van Gent.
    DHL Express
    Geachte heer Van Gent,Onze oprechte excuses voor de late reactie. Wij hebben vandaag de onderstaande informatie ontvangen van DHLFORYOU.NL.'Dit pakket is op vrijdag 4 april afgehaald op het Servicepoint. Helaas is er iets mis gegaan met de levering naar het sorteercentrum en heeft het pakket per abuis een aantal dagen op een verkeerd depot gestaan.
    Inmiddels is het pakket zaterdag 12 april bezorgd.'Nogmaals onze excuses voor de late reactie.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    vangent
    De klacht is uiteindelijk opgelost en daarom beschouw ik dit als afgehandeld

vangent

Ook een klacht indienen over DHL Express?