Klacht DHL Express: Pakketje niet bezorgd, ik was zogenaamd niet thuis.

Klachtnummer
# 352193
Gebruiker
baywatcher
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakketje vandaag niet bezorgd, las op track en trace, hebben u gemist, u was niet thuis. Ik was de hele dag thuis, wachtend op het pakketje, die bestemd was voor mijn klanten. Chauffeur heeft gewoon niet aangebeld, is zo weggereden, heeft ook geen kaartje in mijn brievenbus gegooid.

Gewenste oplossing

Chauffeur moet volgens de regels te werk gaan.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Mijn excuses dat we uw pakket niet goed op uw adres hebben aangeboden. Het is niet onze bedoeling u en uw klanten te laten wachten. Ik zal er een melding van maken. Uw zending ligt inmiddels op een servicepunt (Vivant Schalkwijk). U kan het daar inmiddels afhalen.

    Ik hoop dat u verder een prettige dag heeft!

    Met vriendelijke groet,
    Ianthe
    Customer Service Agent
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen