Opgelost door DHL Express: Pakketje niet bezorgd.

content Opgelost
Fout2022

Mijn pakket is niet afgeleverd. Ik zou donderdagmiddag een pakketje ontvangen, dat door de brievenbus kon. Ik hield er rekening mee dat het in de verkeerde bus was gestopt, maar vanmiddag was het er niet. Ook een briefje met excuses dat het in de brievenbus van een buur is gestopt, was er niet.

Ik wil graag dat het pakketje zo spoedig mogelijk op het juiste adres, dus bij mij, bezorgd wordt.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Begrijpelijk dat u dit bij ons meldt. Volgens onze systemen is het pakket bezorgd op het opgegeven adres. Het kan zijn dat het pakket is bezorgd bij uw directe buren en dat de bezorger vergeten is om een briefje achter te laten. Heeft u daar al navraag gedaan?

Mocht het pakket niet bij de buren liggen, dan start ik graag een onderzoek voor u op. Heeft u in dat geval uw e-mailadres voor mij?

Ik hoor graag van u.

Sam
    DHL Parcel E-care

Fout2022
Ik heb vanavond de bestelling ontvangen. Ik wil jullie hartelijk bedanken. De vertraging is goed opgelost.

Ook een klacht indienen over DHL Express?