Opgelost door DHL Express: Pakketje niet bezorgd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 576812
Gebruiker
Fout2022
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket is niet afgeleverd. Ik zou donderdagmiddag een pakketje ontvangen, dat door de brievenbus kon. Ik hield er rekening mee dat het in de verkeerde bus was gestopt, maar vanmiddag was het er niet. Ook een briefje met excuses dat het in de brievenbus van een buur is gestopt, was er niet.

De oplossing

Ik wil graag dat het pakketje zo spoedig mogelijk op het juiste adres, dus bij mij, bezorgd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Begrijpelijk dat u dit bij ons meldt. Volgens onze systemen is het pakket bezorgd op het opgegeven adres. Het kan zijn dat het pakket is bezorgd bij uw directe buren en dat de bezorger vergeten is om een briefje achter te laten. Heeft u daar al navraag gedaan?

    Mocht het pakket niet bij de buren liggen, dan start ik graag een onderzoek voor u op. Heeft u in dat geval uw e-mailadres voor mij?

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Sam
    DHL Parcel E-care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fout2022
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb vanavond de bestelling ontvangen. Ik wil jullie hartelijk bedanken. De vertraging is goed opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen