Klacht DHL Express: Pakketje niet bezorgd

Stender2

Geachte bezorger van DHL,

Een paar dagen gelden heb ik iets besteld bij www.Nelly.com. Ik heb netjes een track & trace linkje gekregen en heb deze danook gevolgd. Volgens deze track & trace zou mijn pakketje vandaag worden afgeleverd. Toen ik om 15:00 uur keek, stond dit er. Een uur later, keek ik weer op track & trace, waar toen stond vermeld dat de geadresseerde (ik) niet thuis was. Wel is er een zwart busje geweest die een kwartier voor mijn huis heeft gestaan en de chauffeur zag ik zoeken in zijn achterbak. Uiteindelijk is hij zonder iets afgegeven te hebben weggereden.
Op de track &trace staat vermeld dat de bezorger een briefje in mijn brievenbus heeft achtergelaten met daarop mogelijkheden hoe ik mijn pakketje alsnog zou kunnen ontvangen. In mijn brievenbus was geen briefje te vinden.

Ik ga ervanuit dat mijn pakketje alsnog z.s.m. wordt bezorgd.

M.vg.

Dat DHL dit probleem oplost

DHL Express is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over DHL Express?