Klacht DHL Express: Pakketje niet bezorgd

KlantDouglas

19 december 2019 zou mijn pakketje bezorgd worden door DHL, bij de track en trace code staat dat deze om 19:23 (19 december bezorgd is) ik was heel de dag thuis, maar geen pakketje gezien. Hoe gaat dit opgelost worden. Ik wil wel graag mijn bestelling ontvangen en als het kan voor de kerst ( is kado)
Status bezorgd met handtekening die niet van mij is van wie wel????

Dat mijn pakketje nog voor de kerst bezorgd wordt of dat ik mijn geld terug krijg.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat u graag wilt weten wat er met uw zending is gebeurd, aangezien u het niet heeft ontvangen.

Aan de hand van uw gegevens heb ik dan ook met u mee gekeken naar de zending en ik zie dat wij hier samen met de verzender een onderzoek voor hebben opgestart. Het onderzoek is inmiddels afgerond en wij hebben dit dan ook aan de verzender teruggekoppeld.

Helaas kan ik u hier inhoudelijk geen informatie over geven en daarom wil ik u adviseren om contact met de verzender op te nemen als zij u nog geen bericht hebben gestuurd. Mijn excuses in ieder geval voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?