Klacht DHL Express: Pakketje niet geleverd

Thim

Woensdag 25-11-2015 een pakketje besteld via Zalando. Track and trace code ontvangen via de mail met ook het bericht dat het pakketje 27-11-2015 bezorgd zou worden. Harstikke fijn! Echter heb ik vandaag de dag het pakketje nog steeds niet binnen terwijl er staat dat het bezorgd is en getekend is. Dit is niet bij mijn buren, overburen, overoverburen gebeurd. Nu vraag ik mij af waar dan mijn pakketje is? Ik heb niet voor niets extra betaald voor een snellere levering van mijn pakketje. Track and trace code: 968990763

Ik zou graag mijn pakket willen ontvangen en mijn DHL Express kosten terug willen want dit is niet normaal, dit kan toch niet. Als ik eerder al deze klachten had gelezen had ik het nooit laten bezorgen door DHL.

DHL Express
    Geachte Thim,

Wij bieden onze excuses dat uw buren op huisnummer 36 uw zending niet heeft ontvangen, ondanks dat dit in ons systeem staat genoteerd. Wij hebben direct een dossier opgestart om erachter te komen waar uw zending is geleverd.

Een medewerker zal voor 10:30 uur telefonisch contact met u opnemen om u hierover te informeren.

Wat betreft de transportkosten zal u contact moeten opnemen met de verzender. U heeft immers deze kosten betaald aan uw verzender. Wij kunnen hierdoor het bedrag niet naar u overmaken.

Met vriendelijke groeten,

DHL Express

Ook een klacht indienen over DHL Express?