Klacht DHL Express: Pakketje niet ontvangen.

lianne-k

Goedemiddag,

Ik heb op 10 november een pakketje besteld bij Only, bij de webshop Bestsellers.
Ik ontving op 11 november dat mijn pakketje onderweg was, bij de mail zat mijn traceercode. Ik heb mijn pakketje gevolgd via de track en trace en daar staat al sinds 11 november: Posting list created / pickup bij carrier.

Ik heb gister gemaild naar bestsellers en zij gaan een onderzoek starten. Maar dit kan enkele dagen in beslag nemen.

Ik vraag me af of mijn pakketje uberhaupt al wel op het sorteercentrum is aangekomen? En wanneer ik mijn pakketje kan verwachten.

Alvast bedankt voor de medewerking :)

Ik wil graag weten waar mijn pakketje is, en wanneer het ik kan verwachten. en of ik het uberhaupt nog wel ga ontvangen.

Ik vrees dat mijn pakketje is zoek geraakt, mocht dit het geval zijn zou ik graag mijn geld terug zien.

DHL Express
    Beste Lianne,

Wat vervelend dat uw bestelling nog niet is bezorgd. Ik zie helaas dat het labelnummer bij ons niet bekend is. Ook vind ik nog geen zending op uw adres. Dit betekend normaliter dat de verzender wel het label heeft aangemaakt, maar dat wij de zending nog niet fysiek hebben ontvangen van de verzender. Het kan ook zijn dat er iets met het label aan de hand was.

Hoe dan ook is de weg om dit op te lossen voor u als ontvanger om via de verzender een onderzoek te laten starten. Aangezien u dit al gedaan heeft raad ik u aan met Only / Bestseller contact te houden en te wachten op verdere terugkoppeling. Only is ook de partij bij wie u het besteld heeft en die u dus restitutie moet bieden wanneer de bestelling niet wordt geleverd.

David

Ook een klacht indienen over DHL Express?