Klacht DHL Express: Pakketje niet ontvangen

D.H.K

Pakketje niet ontvangen moest al voor het weekend (vrijdag) bezorgd worden

Geld terug of een nieuw pakketje

Bedankt voor uw bericht.

Op basis van uw adresgegevens en de inhoud van uw bericht wordt mij niet duidelijk om welke zending het gaat. Heeft u voor mij het zendingsnummer? Dit is het nummer dat u van de verzender (bijvoorbeeld webshop) heeft ontvangen om het pakket te volgen in ons track trace-systeem. Meestal begint het met 3S of JVGL, maar er zijn ook andere varianten. Met behulp van dit nummer kan ik u verder helpen.

Alvast bedankt voor de aanvullende informatie!

Goedemiddag,

Bedankt voor uw snelle reactie.

De afzender hoort u het track & trace-nummer of zendingsnummer te verstrekken. Als u het niet heeft ontvangen, kunt u het daar opvragen.

Aangezien mij op basis van uw adresgegevens niet duidelijk wordt om welke zending het gaat, heb ik echt het track & trace- oftewel zendingsnummer nodig.

D.H.K
    JVGL0601006000020467 Kan dit het zijn?
    Goedemiddag,

Dat is inderdaad het zendingsnummer.

Volgens mijn gegevens is dit pakket op zaterdag 18 augustus bezorgd op het adres Groot Bethlehem 21 in Nijmegen. Als je het niet hebt ontvangen, meld dit dan bij de afzender. Met deze afzender hebben wij namelijk de afspraak dat zij in dit soort situaties contact opnemen met hun vaste contactpersoon bij ons om een onderzoek te laten opstarten.

Mijn excuses voor het ongemak.

Geld terug

Ook een klacht indienen over DHL Express?