Klacht DHL Express: Pakketje niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 469845
Gebruiker
TJIMMM
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op de track and trace staat aangegeven dat mijn pakketje "delivered" is om 9:00 11 augustus. Ik heb nu 3:00 12 augustus nog niks ontvangen. Ik heb ook geen sms gekregen wat ik van vorige producten die door DHL bezorht werden wel heb gekregen. Ik heb de gegevens nagekeken en alles klopte

De oplossing

Ik zou graag willen weten of ik het pakketje nog kan ontvangen of mijn geld terug kan krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u nog niks hebt ontvangen. Heeft u het al nagevraagd bij uw naaste buren? Mochten zij ook niks ontvangen hebben. Kan u een onderzoek op laten starten door de afzender, zodat het verder uitgezocht kan worden.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TJIMMM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aangezien het pakketje een uur na een "attempted delivery" "aangekomen" zou moeten zijn (wat onmogelijk is), is dit zeker niet het probleem van de afzender
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen