Klacht DHL Express: Pakketje nog bij vreemde mensen moeten gaan halen

Eva

Ik koop via internet zodat het thuis word bezorgd daar betaal ik voor! nu heeft dhl de keuze om het bij mijn buren af te geven (die er altijd zijn want het is een winkel, daar zet dhl ook zijn bus neer!!) of bij een dhl afhaal punt dit laatste is de keuze geweest. nu kan ik mijn pakketje in een ander dorp ophalen bij vreemde mensen thuis!!??

Ik zou graag willen dat dhl pakketdienst het pakket bij mij thuis afleveren

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw melding. Helaas kan ik dit pakket niet opnieuw bij u thuis aan laten bieden. Dit pakket had bij buren bezorgd mogen worden, maar de bezorger mag zelf bepalen of het bij buren wordt afgeleverd of dat het mee terug gaat naar het depot.

In uw regio gaat het pakket naar de eerste bezorgpoging door naar een ServicePoint in uw buurt. Helaas is er in uw woonplaats geen ServicePoint beschikbaar en wordt u doorverwezen naar het punt dat het dichtst in uw buurt zit.

Via de track & trace of via de bezorgcode kunt u aangeven liever een nieuwe afleverpoging aan huis te willen. Dit dient echter voor middernacht doorgegeven te zijn.

Wij houden dit pakket gedurende een week beschikbaar op het ServicePoint. Hierna gaat het retour naar de verzender.

Wendy
    DHL Parcel Webcare

Eva
Er is geen oplossing bedacht

Ook een klacht indienen over DHL Express?