Klacht DHL Express: Pakketje nog niet geleverd ( mogelijk sorteerfout )

Klachtnummer
# 96359
Gebruiker
Romybm
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb via marktplaats een pakketje laten verzenden , dit is allemaal goed verlopen
Ik heb het track and trace nr zodat ik mijn pakketje kan volgen. Nu staat er al 1,5 dag dat het pakketje door een sorteerfout niet is aangekomen op het depot .
Ik zou graag willen weten waar ik aantoe ben en waar & hoelang het nog gaat duren voordat mijn pakketje gevonden is , en wanneer ik hem dan kan ontvangen .

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Romy,
    Mijn oprechte excuses voor de vertraging. Het lijkt erop dat uw pakket door een verwerkingsfout pas maandag was uitgesorteerd en verwerkt.
    Uw pakket is inmiddels afgeleverd op het gekozen servicepunt waar u het t/m 16 februari kunt afhalen.
    Met vriendelijke groet,
    David

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen