Opgelost door DHL Express: pakketje spoorloos!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 319456
Gebruiker
jothy
Datum
2 reacties

Details

De klacht

pakkerje 20 augustus verzonden komt bij sorteercentrum vervolgens na telefonisch contact is pakketje kwijt!
Ze kunnen er niets aan doen zeggen sorry.

De oplossing

Op zoek gaan naar pakketje!
Het is daar 21-8-"18 aangekomen.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket nog steeds niet bij u bezorgd is. In dit geval adviseer ik u om hier een melding van te maken bij de verzender van uw pakket, die kan dit dan verder voor u oppakken met DHL en de gegevens verstrekken die benodigd zijn voor het starten van een onderzoek. Hopelijk kan dit probleem dan zo snel mogelijk opgelost worden.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jothy
Datum
Uiteindelijke oplossing
30 augustus is pakketje bezorgd. verzendtijd 10 dagen!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen