Klacht DHL Express: Pakketje weg, zelf schade betalen
Details
Klacht
Ik heb op 7 juli een pakketje verzonden. De bezorger heeft het verkeerd gescand waardoor het pakketje retour ging naar mij. Tenminste dat was de bedoeling.Maar er kwam niks, veel gezeur gehad met DHL erover en die startte een onderzoek.
Ondanks alle toezeggingen bleek het pakketje onvindbaar. DHL biedt me nu als compensatie voor de inhoud van het pakketje en de verzendkosten maar liefst 3,40 euro. DHL maakt een fout en de klant mag het grotendeels betalen.
Gewenste oplossing
Dat DHL mij de inhoud van het pakketje en de verzendkosten vergoedt. Lijkt me toch niet teveel gevraagd daar het de fout van DHL is.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.