Klacht DHL Express: Pakketje zoek

Amyonbekend

Ik heb meer dan een week geleden aeen pakkeetje via Nelly.com besteld. Hij zou woensdag geleverd worden. Maar door een sorteerfout van DHL is hij er na 3 dagen nog niet. en is de status nogsteeds ‘vertraagd door opnieuw sorteren’. Nu heb ik in die 3 dagen elke dag gebeld naar DHL want ze zeiden dat het pakketje er diezelfde dag nog zou komen (niet het geval dus). Nu wilt DHL er niks aan doen en schuift de klacht neer bij Nelly omdat het pakketje van hun is. Aangezien ik Nelly.com niet kan bereiken via een nummer maar alleen via een mail waar ik binnen een week reactie op krijg schiet het dus helemaal niks op. Ik heb al betaald en waarschijnlijk ga ik het pakketje nooit meer terug zien.

Een vergoeding en fatsoenlijke hulp

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Zojuist heb ik het zendingsverloop bekeken en zie inderdaad dat de zending op woensdag 15-08 verkeerd is gesorteerd. Helaas lijkt de zending tot op heden niet opnieuw te zijn gesorteerd. Om na te kunnen gaan wat er aan de hand is, wil ik u graag adviseren om met de afzender contact op te nemen. De afzender kan namelijk als opdrachtgever een onderzoek bij ons laten opstarten.

Ellen
    Webcare Team DHL Parcel Nederland
    Amyonbekend
    Goedemiddag,

Ik krijg geen contact met Nelly dat is dus het hele probleem. Er gebeurt niks. Ze negeren de mails en willen het niet oplossen. Daarom MOETEN jullie wat doen. Ik ben erg boos.

Ook een klacht indienen over DHL Express?