Klacht DHL Express: pakketjes bij de buren afgeven, geen gemist-kaartje ontvangen.

Klachtnummer
# 525444
Gebruiker
Leesita
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is 2 keer over een pakketje afgeleverd bij de buren terwijl wij geen gemist-kaartje door de bus hebben gehad. Vind het niet kunnen want als de buren de pakketjes niet hadden afgegeven aan ons terwijl de postbezorger wel kan aangeven dat de pakketjes zijn bezorgd, hadden de buren de pakketjes ook zelf kunnen houden. Ik vind dit een kwalijke zaak.

De oplossing

Zoals het hoort, niemand thuis...dan een gemist-kaartje door de bus.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Wat vervelend om te horen dat de gewenste procedure niet helemaal gevolgd is. Graag ontvangen wij van u de zendingsnummers van de pakketten waarbij dit is voorgekomen, dan kunnen wij hier verder achteraan.

    Met vriendelijke groet,

    Marlijn
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen