Opgelost door DHL Express: Pakketjes niet aan deur bezorgd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 483826
Gebruiker
Sanne
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Onze pakketten worden vrijwel nooit aan de deur bezorgd. In plaats daarvan worden ze bij de slager waar wij boven wonen afgegeven.

De oplossing

Het zou fijn zijn als onze pakketten aan de deur geleverd zouden worden.

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat dit niet goed gaat, even voor de duidelijkheid, uw adres is wel een ander huisnummer dan dat van deze slager? Kunt u mij een of meerdere zendingsnummers doorgeven waarbij dit mis is gegaan? Dan kan ik deze klacht verder voor u oppakken!

    Met vriendelijke groet,

    Christiaan
    Webcare DHL Parcel
  2. Auteur
    Sanne
    Datum
    De slager heeft huisnummer 122 en wij wonen op 122a, dus inderdaad een ander huisnummer. Een aantal recente zendingsnummer waarbij het fout is gegaan: 3STMV4139364, 3SHMR0003631208 en 3SDRG9099113243. Alvast bedankt.
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb deze melding doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorger zodat hij/zij er op kan worden aangesproken! U kunt er vanuit gaan dat dit niet opnieuw gebeurt.

    Met vriendelijke groet,

    Christiaan
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sanne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen