Klacht DHL Express: Pakketjes verdwenen

Consumentttt2

Pakketjes verdwenen. Meerdere keren problemen gehad met bezorgers die pakketjes voor de deur neer zetten als er niet open gedaan word. En ook met bezorgers die pakketjes vrijwel direct naar een pickup point brengen zonder dat ze aangebeld hebben.
Ook al eens bezorgers aangesproken die al wilden wegrijden terwijl er nog niet open gedaan was en dan krijg je een grote bek.

Meerdere klachten achter gelaten maar het probleem bleef terug komen tot vandaag 2 pakketjes spoorloos verdwenen zijn.

Dat dhl de kosten van de pakketjes terug betaald en iets doet aan de houding van de pakket bezorgers.
Het is nu al meer dan 2 weken later en ik heb nog geen antwoord van jullie en ook niet van hunkemuller. Ik vind dit heel onprofessioneel. Ik had ook op zijn minst nog een update willen ontvangen. De volgende keer dat ik een product bestel ga ik eerst even na of het met Dhl verstuurd word, want dit nooit meer!!!

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat u zoveel problemen ervaart met de bezorging op uw adres. Ik begrijp dat u al meerdere klachten heeft ingediend en dat er niks mee gedaan is. Graag kijk ik dit voor u na. Heeft u wellicht nog de zendingsnummers waar u een klacht mee indiende?

U geeft aan dat u deze 2 zendingen 3smpk6262604101 en 3shmb0004390476 helaas niet heeft mogen ontvangen. Ik heb dit voor u nagekeken en ik zie dat het adres op deze pakketten niet overeen komt met uw adres. Ik wil u aanraden contact op te nemen met uw verzender zodat deze u verder kan helpen en u nieuwe pakketten kan opsturen.

Selena
    DHL Parcel E-care
    Consumentttt2
    In de bijlage 2x bewijs dat het afgeleverd zou moeten zijn op ons adres. Tevens heb ik zojuist de bezorger aan de deur gehad en hem gesproken hierover. Meneer geeft aan inderdaad de pakketjes achter de kliko geplaatst te hebben. Pakketjes die nadat hij weg is gegaan verdwenen zijn.

Ik ga er vanuit de hij dit met de beste bedoeling heeft gedaan alleen zijn wij nu ons geld kwijt.
    Consumentttt2

Als u mij via de mail contacteert kan ik u ook hier de foto's van sturen.

Bedankt voor uw bericht!
    U heeft hier andere adresgegevens doorgegeven dan te zien zijn op de foto's. Zou u ter controle nog een keer uw adresgegevens willen sturen?

Danique
    DHL Parcel Webcare
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie! Wat slecht dat je pakketten op deze manier zijn afgeleverd zeg. Excuses hiervoor! In dit geval is dit iets wat we voor beide zendingen het beste kunnen oppakken middels nader onderzoek. Naar aanleiding daarvan kunnen we de zendingen hopelijk nog terugvinden of kunnen de verzenders de zendingen bij ons claimen en het verder met u afhandelen.

Met verzenders hebben wij verschillende afspraken rondom de mogelijkheden en procedures. Betreft het pakket van Hunkemöller wil ik u daarom vragen contact op te nemen met Hunkemöller, zodat deze een onderzoek bij ons kan laten opstarten. Hiermee hebben wij namelijk de afspraak dat alleen zij dit kunnen doen.

Betreft je pakket vanuit Geurwolkje kan ik zelf het onderzoek wel alvast opstarten en zullen we dan Geurwolkje hiervan op de hoogte houden. Hiervoor heb ik alleen nog wel jouw e-mailadres (of die van je partner) nodig.

Bij voorbaat dank.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb een onderzoek gestart naar zending 3SMPK6262604101. We gaan hiermee aan de slag en zullen naar verwacht binnen 5 werkdagen de uitslag hebben. Deze koppelen wij terug aan de afzender, aangezien zij een vast contactpersoon bij ons hebben. De afspraak met de verzender is dat communicatie omtrent onderzoeken via hen verloopt.

Klachten over bezorgers worden intern opgepakt. Het is aan de manager om te bepalen wat de consequesties zijn. Hier hebben wij vanuit de klantenservice geen zicht op, maar u mag erop vertrouwen dat het serieus is opgepakt. U ontvangt hier verder geen terugkoppeling over.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Roos
    DHL Parcel E-Care

Ook een klacht indienen over DHL Express?