Klacht DHL Express: Pakketjes worden niet bezorgd!

Car0803

Tot 3 maal toe pakketjes besteld en niet ontvangen. Chauffeur/website geven aan dat het pakket bij de buren bezorgd is, maar die is van niets op de hoogte. Ook de andere buren hebben geen idee van een pakket. Omdat wij in het voetgangersgebied wonen kan de bus niet voor de deur komen. Wij hebben het idee dat de chauffeur helemaal niet tot aan de deur komt, want briefjes waar het pakket geleverd zou zijn, ontvangen wij ook niet. We zijn helemaal klaar met deze onduidelijkheid en willen gewoon onze pakketjes ontvangen (of we nou wel (ook dat is gebeurd) of niet thuis zijn!)

Ik wil dat er uitgezocht word, wat er met onze pakketjes gebeurd is. Daarnaast willen we graag zsm onze pakketjes ontvangen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp helemaal dat dit frusterend is. Een pakket hoort natuurlijk gewoon bij u geleverd te worden als u er bent. Ik zie dat er voor deze specifieke zending een onderzoek bij ons is aangevraagd, en dit pakket zou op nummer 28 geleverd moeten zijn.

Mocht er onduidelijkheid zijn over de locatie van een pakket, of mocht nummer 28 dit pakket op dit moment niet hebben, dan is het beste advies dat ik u kan geven om dat te melden bij de verzender van het pakket. De verzender is de enige partij die momenteel onderzoeken bij ons aan kan vragen bij dit soort problemen. Een deel van dat soort onderzoeken is natuurlijk ook het doorzetten van de klacht, dus u kunt ervan uitgaan dat we stappen ondernemen om de kwaliteit van dienstverlening bij u in de wijk te verbeteren.

Dion
    DHL Parcel Webcare Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?