Klacht DHL Express: pakketten bezorgd op 7 km van afgesproken afhaalpunt
Details
Klacht
ik heb twee bestellingen gedaan die via DHL afgeleverd zouden worden op afhaalpunt in mijn omgeving. Het schijnt dat het afhaalpunt te "vol" was en vervolgens zijn de pakketten niet afgeverd op één van de andere punten in de buurt, maar 7 km verderop !ik heb gebeld met DHL, gevraagd naar een oplossing, die bleek er absoluut niet te ziin.
gezegd dat ik een klacht wilde indienen, maar dit kon alleen tégen de bezorger.. alsof dit allemaal zijn/haar schuld zou zijn?
een klacht tegen DHL zelf bleek niet mogelijk..
deze zelfde grap is mij een aantal maanden geleden ook al een keer overkomen, toen was het tijdens de kerstperiode.
ik begrijp niet dat je deze "service" nog aan kunt bieden!
Gewenste oplossing
het zou DHL sieren als ze alsnog de pakketten op de afgesproken plaats afleveren én er voor zorgen dat dit niet constant gebeurt!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.