Klacht DHL Express: Pakketten gestolen

Kawita11

3 pakketten kwijt t.w.v. 128 euro die zogenaamd zijn bezorgd, met een handtekening die niet van mij is.

waarschijnlijk gestolen door de bezorger aangezien hij de vorige niet eens naar boven wilde komen om grote pakketten te bezorgen.

HEEL teleurstellend

Pakketten wil ik toch ontvangen, bezorger dient aangesproken te worden hierover. Als bedrijf bestel ik vaker, moet we ons dan elke keer zorgen maken over de luie bezorgers die de pakketten stelen?

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Uw pakket met nummer CB166688804DE is volgens mijn gegevens afgeleverd op het door de verzender opgegeven adres, namelijk Gerard Doustraat 112A in 's-Gravenhage. Is het pakket niet op dat adres bezorgd? Dan kunt u het beste navraag doen bij uw directe buren. De kans is namelijk groot dan één van uw buren het pakket voor u heeft aangenomen, maar dat de bezorger is vergeten hiervan melding te maken.

Mocht het pakket ook niet bij de buren zijn afgegeven, meld u dan bij de verzender dat u dit pakket niet heeft ontvangen. De verzender kan in deze situatie namelijk een onderzoek naar de bezorging voor u laten opstarten. Omdat het een zending uit het buitenland betreft, mogen wij dit onderzoek helaas niet rechtstreeks voor u als geadresseerde opstarten. Vandaar dat u even melding moet maken bij de verzender, zodat die dit verder voor u oppakt met ons. Zo kunnen we ervoor zorgen dat u uw bestelling alsnog zo snel mogelijk ontvangt.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Kawita11
Ik was die dag thuis dus het klopt niet dat het is afgeleverd bij de buren. Graag een andere oplossing.

Ook een klacht indienen over DHL Express?