Klacht DHL Express: pakketten kapot geleverd

Klachtnummer
# 472927
Gebruiker
Bruintje1971
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 items verstuurd in korte tijd en beiden kapot geleverd.
Dozen waren beschadigd.
Zeer veel zorg besteed aan verpakking.
Items waren goed beschermd met plastic luchtkussentjes.
Bewezen is dat er bij het service punt en distributiecentrum
mee word gegooid.
De medewerkers gooien het van de kar in de bestelauto.
Door meerdere mensen is dit bevestigd.

Let wel: een pakket versturen naar het buitenland gaat vanaf het
service punt wel 10x door de hand.
Bijgesloten is maar 1 foto.

De oplossing

Medewerkers die zich misdragen door te smijten met pakketten, per direct ontslag.
Camera's plaatsen achter op het dak van de bedrijfsauto's.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Bijzonder vervelend om te vernemen dat maar liefst 2 zendingen beschadigd zijn aangekomen. Dit lijkt mij absoluut niet de bedoeling! Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik wil u vragen om claims in te dienen voor deze pakketten via: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/claim-indienen. Mijn collega's van de juiste afdeling kunnen dit dan verder met u oppakken.

    Heeft u nog vragen? Stuurt u mij dan gerust een reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Lotte
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen