Klacht DHL Express: Pakketten na drie pogingen/dagen nog steeds niet opgehaald. vlgs systeem wel.

sad Niet opgelost
jjg mortel

Er zouden 2 grote pakketten van een bedrijf opgehaald worden. Drie dagen, drie pogingen gedaan maar er verschijnt niemand van DHL. Verschillende keren gebeld met de klantenservice en dan staat er in het systeem dat de pakketten zijn opgehaald ! Terwijl de pakketten nog steeds bij mij thuis staan. Ik ben de hele dag thuis en mijn man werkt ook de hele dag thuis. Er rijden verschillende DHL bussen (te hard) door de straat, maar niemand haalt de pakketten.Schandalig. Bij de laatste poging heb ik iets voor 18.00 gebeld, en de medewerkster kreeg in terminal Eindhoven geen gehoor.

Ik wil gebeld worden en wil graag weten hoe dit telkens fout gaat. Zeker dat in het systeem staat dat de pakketten zijn opgehaald!
Pas wanneer je weet wat er fout gaat, kun je dit in toekomst voorkomen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Dat is inderdaad vreemd. ik zou dan ook graag met u mee willen kijken. Op uw adres kan ik de opdracht niet terugvinden. Heeft u voor mij de codes van de afhaalopdrachten waar het hier om gaat?

Bij voorbaat dank.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland
    jjg mortel
    Beste, Ik vind het uitermate vreemd dat mijn adres niet terug te vinden is in jullie bestanden, noch dat mijn adres gekoppeld wordt aan de codes van de afhaalopdrachten! wanneer ik kijk op de vele klachten die DHL krijgt verwijzen jullie vaak naar de afzender of zeggen jullie dat de opdracht niet is terug te vinden. Zeker onbevredigend, zelfs beschamend. Mijn codes waren : 7576886P en 7584134P en 7567612P respectievelijk teruglopend in de tijd. Ondertussen zijn mijn pakketten opgehaald maar alleen omdat de afzender een klacht heeft ingediend bij jullie. Wel vreemd (jullie zijn afhankelijk van opdrachten van bedrijven en dus is het ook vanuit jullie bezien niet vreemd ) dat wanneer een afzender (bedrijf) jullie benaderd het opeens wél vlot geregeld kan zijn. Ook de klantenservice stuurt me met verkeerde informatie weg. ~Er werd mij verteld dat ik 18.00 moest terugbellen wanneer de pakketten niet opgehaald zouden zijn. Maar dan is er geen chauffeur in de terminal Eindhoven meer bereikbaar. Mijn vraag is hoe dit kan gebeuren? En hoe trekken jullie lering uit deze voorvallen?

Groet Mw A vd Mortel
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

De reden dat iets wel snel geregeld kan worden door de afzender is omdat de afzender onze opdrachtgever is en betaald voor het afhalen/verzenden van het pakket. Een klacht indienen mag en kan iedereen doen, maar wanneer er actie ondernomen moet worden, kan alleen de afzender dat bij ons doorgeven.
    Bedankt voor de codes. Ik ben blij dat het inmiddels geregeld is.

Mijn excuses voor het ongemak.

Judith
    DHL Parcel Webcare

jjg mortel
De afzender heeft ervoor gezorgd dat mijn probleem werd opgelost, niet DHL. Ik heb vragen gesteld aan DHL om te traceren waarom het telkens fout gaat, daar heb ik geen antwoord op mogen ontvangen. DHL schermt met het feit dat ze bv mijn adres niet in hun bestanden kunnen terug vinden. Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk en getuigt van een slecht werkend systeem.

Ook een klacht indienen over DHL Express?