Klacht DHL Express: Pakketten te lang in sorteercentrum

GDV.

Op 28 mei heb ik 2 pakketjes afgegeven bij een DHL-punt, die ik graag retour wou zenden naar een kledingbedrijf. Enkele dagen later was ik erg benieuwd naar waar de pakketjes zich nu bevonden, dus ik ging daarom naar de link https://www.dhlparcel.nl/ om mijn zendingen te traceren. Oké, vervolgens zie ik dat alles keurig is opgehaald door de bezorger en dat beide pakketten op 29 mei om 13:48 zijn gescand op het sorteercentrum.
Het is vandaag 13-6-2018 en er zijn dus al meer dan 2 weken voorbij gegaan en er is geen vooruitgang meer in gekomen. Volgens de site bevinden beide pakketten zich nog steeds op het sorteercentrum.
Aangezien ik mijn geld wil terugkrijgen van het kledingbedrijf, wil ik graag weten waarom de bezorging nog niet gelukt is!! Zijn jullie de pakketten kwijtgeraakt????? Zo ja, stel ik jullie hiervoor verantwoordelijk en wil ik hoe dan ook het bedrag wat ik heb betaald voor de kledingstukken terugkrijgen.

Ik wil graag een update wat betreft mijn pakketjes en waarom deze nog steeds niet bij het kledingbedrijf zijn afgeleverd. Mocht blijken dat DHL inderdaad de pakketten kwijt is geraakt, wil ik z.s.m het betaalde bedrag voor de kledingstukken terug of een andere passende oplossing.

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

GDV.
    Het kledingbedrijf wat ik bedoel is Nelly.com. Ik heb zojuist gezien dat iemand anders hier, met exact hetzelfde probleem te kampen heeft. Ik hoop dat wij beide snel antwoord krijgen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?