Klacht DHL Express: Pakketten worden met veel vertraging bezorgd

S

Van de 4 pakketten die in de afgelopen 2 maanden zijn bezorgd door DHL, is er maar 1 op de afgesproken datum bezorgd. Andere keren zouden we niet thuis geweest zijn of is "ontvanger gesloten", maar hebben we geen briefje in de bus gevonden. Volgens een bezorger van DHL wordt vaker aangegeven dat de ontvanger niet thuis is als de bezorger niet op tijd langs kan komen. Als hij eerlijk in het systeem aangeeft dat hij geen tijd meer had, krijgt kennelijk problemen met zijn baas. Wat heb ik hier aan? Totaal onbetrouwbare pakketbezorger. Enige wat ik kan doen is de bedrijven die DHL gebruiken hier iedere keer over informeren, wat ik ook doe.

Zorgen dat mijn pakketten gewoon op het afgesproken tijdstip worden bezorgd. Kennelijk krijgen DHL-pakketbezorgers te weinig tijd om alle pakketten te bezorgen. Minder pakketten per bezorger, zodat ze de tijd hebben om alles te bezorgen, lijkt me goede oplossing.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het vervelend om te horen dat u negatieve ervaringen heeft met het geleverd krijgen van uw pakketten. Mijn excuses dat dit zo moeizaam verloopt. Wat ik u aan kan raden is om het niet alleen bij uw verzender te melden als er iets misloopt, maar om ook ons via één van onze reguliere contactmogelijkheden even een berichtje te sturen. We doen dan ons best om herhaling te voorkomen.

Ik zie dat u voor de zending waar u het nummer van meestuurt ook al contact heeft gehad, en het is verder voor u opgepakt. Hopelijk merkt u spoedig verbetering op.

Dion
    DHL Parcel Webcare

S

Ook een klacht indienen over DHL Express?