Klacht DHL Express: Pakketten worden niet geleverd.

Klachtnummer
# 333488
Gebruiker
Blasterman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket (weer eens) niet bezorgd. Dag vrijgenomen van werk (spoedzending, erg belangrijk) maar helemaal niets gezien. Op de track/trace staat dat hij tussen 10 en 6 uur geleden bezorgd zal worden. Knap. Hopelijk voor DHL ligt hij morgen ochtend op de mat, anders toch maar eens juridische stappen ondernemen voor nalatigheid e.d.

De oplossing

Pakketten op tijd volgens afspraak leveren. En anders gewoon failliet gaan en iedere klant een schadevergoeding :)

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

    Met vriendelijke groet,

    Mike

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen