Klacht DHL Express: Pakketten worden niet geleverd.

Blasterman

Pakket (weer eens) niet bezorgd. Dag vrijgenomen van werk (spoedzending, erg belangrijk) maar helemaal niets gezien. Op de track/trace staat dat hij tussen 10 en 6 uur geleden bezorgd zal worden. Knap. Hopelijk voor DHL ligt hij morgen ochtend op de mat, anders toch maar eens juridische stappen ondernemen voor nalatigheid e.d.

Pakketten op tijd volgens afspraak leveren. En anders gewoon failliet gaan en iedere klant een schadevergoeding :)

DHL Express
    Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Mike

Ook een klacht indienen over DHL Express?