Klacht DHL Express: Pakketten worden nooit normaal afgeleverd.

Guy

DHL is echt een tyfus bedrijf. Vanaf zomer hebben ze nog geen enkele pakket normaal afgeleverd, en hoe een mens meer klaagt hoe meer gaan ze ergeren. Even terug naar Augustus, mijn eerste ervaring na langere tijd met DHL. Pakket misrouted in Duitsland, na week wachten afgeleverd. Later pakket 2 besteld in september, dacht het zal nu al goed komen, helaas - "Ontvanger niet aangetroffen" (en ja ik heb speciaal voor dat soort mongool gedrag een aantal cameras opgehangen) natuurlijk was ik thuis, gelukkig het volgende dag afgeleverd. Nu met het pakket 3 en 4 het gaat helemaal mis, in October twee pakketten besteld uit Duitsland, een kwijt voor een week lang bij een filiaal in Duitsland - moest ik Duits gaan praten:-)) wat een drama, maar al volgende was het pakket gevonden. Nu wacht ik dus vanaf 3 November wanneer worden de pakketten afgeleverd, elke dag chatten met DHL, alleenmaar smoesjes, geen reele oplossing, al tweekeer was ik volgens de bezorger niet thuis:-( Een pakket is zo groot het niet mogelijk is om bij een parcelshop afleveren, dus een eendeloze kring...niet mogelijk bij mij, niet mogelijk bij parcelshop. ***** YOU DHL, ik ga huilen bij mijn leverancier of het mogelijk is met een ander bedrijf sturen want jullie zijn gewoon ********, echt waar.

Ik wil mijn pakketten.

Guy
    Pakket van paar honderd euro gisteren ergens gedumpt. Bedankt.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het steeds mis gaat met die pakketten uit Duitsland! Ik heb even gekeken op uw adres maar ik geen geen pakketten naar u onderweg die niet geleverd zijn. Verwacht u nog pakketten waaar iets mee is? Heeft u daar traceercodes van? Verder zie ik dat u een pakket op straat heeft aangetroffen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft u daar misschien de traceercode van?

Ianthe

DHL Parcel Webcare
    Hallo,

Elke aap kan wel op het knopje "geleverd" drukken als ik ernaast leg een banaan neer, toch? Maar betekend het dan ook geleverd? Hell no! En dat probeer ik dus ook uit te leggen. Wij hebben in twee weken tijd geen DHL busje meer gezien, kennelijk kan de chauffeur ons huis (die er staat al vanaf 1970) niet vinden, alle pakketen krijgen "Ontvanger niet thuis" en dan kan ik vervolgens kleine pakketjes uitwijken naar parcelshop en grote pakket welke ik niet kon uitwijken naar de parcelshop was dus ergens gedumpt en als "afgeleverd" gemarkeerd. De gedumpte pakket is nr. 439220121504. Afzender uit Duitsland is op de hoogte en gaat hopelijk zsm een melding doen - hij wilde het ook als u niet geloven, omdat er staat "afgeleverd". Ik wil dat deze pakket wordt zsm uit de verzekering uitgekeerd en dat wij op onze adres kunnen weer de pakketten ontvangen zoals vroeger, want het veroorzaakt ons serieuze existencinele problemen voor onze internationale onderneming. Verder "niet thuis berichten" weer kunnen ontvangen en niet meer onze handtekeningen vervalsen zal ook wenselijk zijn, maar dat is pas een bijzaak.

Guy
??? Kunnen mij jullie vertellen wanneer wordt er levering naar onze adres weer hersteld? Want alles staat stil, wij kunnen niks meer bestellen uit Duitsland!!! Alle pakketten worden als "niet thuis" gemarkeerd!!! Kunnen mij jullie bevestigen dat er een onderzoek voor zending 439220121504 is gestart door de afzender?? Want met hem is ook geen makkelijke communicatie. Gaan jullie ook aanpakken dat we niet thuis berichten weer ontvangen en onze handtekeningen worden niet meer vervalst???

Ook een klacht indienen over DHL Express?