Opgelost door DHL Express: paktjes in de brievenbus.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 468864
Gebruiker
Katten#12
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn pakketje ligt in de brievenbus gepropt en is niet de eerste keer ik heb een briefje opgehangen dat ze bij mijn buurman man 136 mag aanbellen omdat mijn intercom stuk is afzender 136 A.

De oplossing

dat mijn pakjes niet meer in de brievenbus wordt gedaan maar bij de buurman wordt afgeleverd.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Als een pakketje niet verzonden is als een brievenbuspakketje dan hoort het inderdaad niet in de bus gedaan te worden. Mijn excuses daarvoor. Ik zal dit zeker als klacht verder voor u doorzetten, en ik heb er vertrouwen in dat we daarmee herhaling verder kunnen voorkomen.

    Een werkende deurbel is van groot belang om een pakketje goed geleverd te krijgen. Een briefje ophangen kan hopelijk helpen, maar onze bezorgers hoeven daar verder eigenlijk geen rekening mee te houden. Als een bezorger tijd heeft zal die vaak proberen om bij buren te leveren, maar ook dat is geen verplichting. Als u uw pakket dus bij buren geleverd wilt hebben, geef dat dan via de track & trace op onze website aan.

    Met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Katten#12
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is nog even afwachten maar heb goede hoop dat het is opgelost is,
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen