Opgelost door DHL Express: paktjes in de brievenbus.

content Opgelost
Katten#12

mijn pakketje ligt in de brievenbus gepropt en is niet de eerste keer ik heb een briefje opgehangen dat ze bij mijn buurman man 136 mag aanbellen omdat mijn intercom stuk is afzender 136 A.

dat mijn pakjes niet meer in de brievenbus wordt gedaan maar bij de buurman wordt afgeleverd.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Als een pakketje niet verzonden is als een brievenbuspakketje dan hoort het inderdaad niet in de bus gedaan te worden. Mijn excuses daarvoor. Ik zal dit zeker als klacht verder voor u doorzetten, en ik heb er vertrouwen in dat we daarmee herhaling verder kunnen voorkomen.

Een werkende deurbel is van groot belang om een pakketje goed geleverd te krijgen. Een briefje ophangen kan hopelijk helpen, maar onze bezorgers hoeven daar verder eigenlijk geen rekening mee te houden. Als een bezorger tijd heeft zal die vaak proberen om bij buren te leveren, maar ook dat is geen verplichting. Als u uw pakket dus bij buren geleverd wilt hebben, geef dat dan via de track & trace op onze website aan.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Katten#12
Het is nog even afwachten maar heb goede hoop dat het is opgelost is,

Ook een klacht indienen over DHL Express?

2. Stuur een juridische brief