Opgelost door DHL Express: personeel zonder manieren

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 329929
Gebruiker
personeel 36
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Onbeschoft personeel. Wij hebben een orthodontisten praktijk en de bezorger kwam schreeuwend binnen, personeel zat aan de telefoon en bezorger schreeuwde gewoon door of dit nummer 36 was. Personeel knikte tijdens t telefonische gesprek ja en toen werd er schreeuwd dat had je ook meteen kunnen doen !

Gewenste oplossing

beter zijn peroneel scannen en les geven hoe je met je medemens omgaat.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat u het gedrag van onze bezorger als onbeschoft heeft ervaren. Uiteraard is dit niet de uitstraling die wij van onze bezorgers verwachten. Ik bied u dan ook mijn excuses aan.

    De leidinggevende van deze bezorger zal zijn gedrag met hem bespreken. Ik vertrouw er dan ook op dat het probleem zich in de toekomst niet opnieuw zal voordoen.

    Ik bedank u hartelijk voor het indienen van uw klacht. Hiermee helpt u ons onze dienstverlening te verbeteren.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen