Klacht DHL Express: Probleem van een te grote bus in de straat geparkeerd

content Niet opgelost
Robin

Ik begrijp dat de wagens van DHL ergens geparkeerd moeten staan, echter staat er met regelmaat een DHL bus voor mijn deur en dan op zo`n manier dat een kinderwagen of rolstoel er niet meer langs kan. Het gaat hierbij om de wagen met het kenteken V-233-TK

Gewenste oplossing graag elders parkeren of met je eigen auto gaan rijden en de DHL bus op het bedrijf laten.

Bijlagen

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat er een DHL voertuig geparkeerd staat bij u in de buurt, en dat het door dat voertuig moeilijk is om normaal over de stoep te kunnen. Dat vind ik vervelend om te horen, en ik wil u graag mijn excuses aanbieden voor het parkeergedrag van deze bestuurder.

Ik heb hier intern een berichtje over uitgezet, en we pakken het verder op. Hopelijk merkt u spoedig verbetering. Wat eventueel ook een optie zou kunnen zijn is om een vriendelijk briefje bij de betrokken bezorger onder de ruitenwisser te doen. Ik heb er vertrouwen in dat de bezorger ook dan graag een betere oplossing zoekt.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Robin
De betreffende wagen staat nog steeds geregeld in de straat, dus tot zover het nakomen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?