Klacht DHL Express: Rare manier van bezorging

WAY3D

Bezorging verliep niet goed. Het gaat om mijn order 3SPKT000602009. Een half uur voor uiterlijke bezorg tijd werd in mijn volg link gezegd dat het pakket was afgeleverd terwijl ik het pakket niet had en er geen briefje was dat het bij de buren was of iets dergelijks. Vervolgens heb ik met jullie gebeld en ik moest maar de afzender contacteren. Vervolgens komt het pakket een uur later als nog? Dit vind ik erg raar en ik heb dus on nodig met jullie gebeld en paniek gezaaid bij de verkoper.

Ik denk dat ik die euro voor het on nodige telefoongesprek wel kan terugvragen aan jullie. Zorg dat dit niet meer zo gaat. Geef geen verzend gegevens of zorg dat ze kloppen

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat de situatie verwarring met zich mee bracht, zoals u het beschrijft. Mijn excuses hiervoor! Ik ga er vanuit dat dit een eenmalig foutje is geweest van onze bezorger. Ik ga er dan ook vanuit dat dit zich niet nogmaals zal herhalen.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?