Klacht DHL Express: Rare manier van bezorging

Klachtnummer
# 362558
Gebruiker
WAY3D
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorging verliep niet goed. Het gaat om mijn order 3SPKT000602009. Een half uur voor uiterlijke bezorg tijd werd in mijn volg link gezegd dat het pakket was afgeleverd terwijl ik het pakket niet had en er geen briefje was dat het bij de buren was of iets dergelijks. Vervolgens heb ik met jullie gebeld en ik moest maar de afzender contacteren. Vervolgens komt het pakket een uur later als nog? Dit vind ik erg raar en ik heb dus on nodig met jullie gebeld en paniek gezaaid bij de verkoper.

De oplossing

Ik denk dat ik die euro voor het on nodige telefoongesprek wel kan terugvragen aan jullie. Zorg dat dit niet meer zo gaat. Geef geen verzend gegevens of zorg dat ze kloppen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat de situatie verwarring met zich mee bracht, zoals u het beschrijft. Mijn excuses hiervoor! Ik ga er vanuit dat dit een eenmalig foutje is geweest van onze bezorger. Ik ga er dan ook vanuit dat dit zich niet nogmaals zal herhalen.

    Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen