Klacht DHL Express: regelmatig pakket niet juist afleveren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 485568
Gebruiker
#Office Adam Zuidoost
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Regelmatig bij bedrijfspand Pietersbergweg Amsterdam Zuidoost pakket achterlaten voor de deur/ in de hal. Zonder checken of het wel het juiste adres is. Er zijn veel bedrijven hier geregistreerd. Als je de bezorger nog kan aanspreken omdat hij beneden uit de lift komt is hij zeer onbeschoft.
Zo ook een keer hele dure computer server in de hal achter gelaten.

De oplossing

bezorger aanbelt en afgeeft bij het juiste adres.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Het is niet de bedoeling dat pakketten onbeheerd achter worden gelaten op deze manier. Kunt u een of meerdere zendingsnummers doorgeven waarbij dit is gebeurd? Dan ga ik ervoor zorgen dat de bezorger er op wordt aangesproken.

    Met vriendelijke groet,

    Christiaan
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#Office Adam Zuidoost
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas blijft de bezorger de pakketten zomaar achter te laten in het gebouw zonder af te geven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen