Klacht DHL Express: Regelrecht liegen tegen iemand die op zijn pakketje zit te wachten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 402576
Gebruiker
R. Vergouwen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ze liegen en bedriegen door te beweren dat de bezorger voor een gesloten deur heeft gestaan. Er is nooit een bezorger in de buurt geweest. Meerdere malen meegemaakt dus dit blijkt een vast patroon te zijn. Hun klantenservice kunnen ze ook beter opheffen want die lossen niks op. Ik laat niks meer bezorgen door DHL. Dan zoek ik bewust verder naar een webshop die een andere pakketdienst gebruikt.

De oplossing

Dit bedrijf kan voor mij niks meer doen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht!
    Hieruit begrijp ik dat er onterecht is gemeld dat u niet thuis was. Ik zie inderdaad dat hier iets niet goed gegaan is. Ik ben bang dat er sprake was van overmacht. Mijn excuses voor het ongemak! Fijn dat u het pakket de volgende dag heeft kunnen afhalen.
    Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

    Met vriendelijke groet,
    Danique
    DHL Parcel webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Vergouwen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen